Pinkie Blue
Diary Owner Links Stuff


Disclaimer

I'm Shahira

Networks

: Nurul Shahira Saidin
: shyrx_ms
: shyrx_ms
Flashback


Chatboard


Replace With Your Cbox Code

Big Claps

© 2014 - Full Template by Azzahra Coding by Revita. Pictures by WHI. Edited by Tsabbita. All Reserved
6/1/2014
Monday 6 January 2014 | 0 Miku(s)

bila dilihat semula..ohh..sudah lama aku tinggalkan dunia blogging..yelahh., dah lama aku tak taip2 nih....nak pakai phone baru aku tu dia tak dapat sign in blog nih..bengang je aku...hehe ^_^


hidup aku dah banyak berubah.. banyak sangat, aku dah move on,dan yang paling penting..aku dah agak matang sekarang.. - matang ke...kalau rasa belum, mungkin belum - tapi...itu hak korang lah nak anggap aku nih budak kecik ke apa..yang penting sekarang umur aku dah 16..tengok lah cara update blog pun ... dah beza dengan aku yang dulu..bak kata tegar .. "aku yang dulu bukanlah yang sekarang ~~~"

aku merasakan.................wehhh..aku taknak masuk form 4..tengok buku teks pun dah menakutkan ..haihhh... , ada sesiapa tak ? untuk menggantikan aku..? aku nak masuk form 1 balik, tapi taknak pbs . -__- tambah2 lagi dengan subjek addmath, bio, kimia, fizik............i was like -____- dan masa puan norizan ajar tadi..aku jadi blurr je...muahahaha..dah la duduk dekat belakang.........cikguuuu...gua tak nampak lu..hehehe *maaf kerana agak kasar* dan esok...aku kena ke sekolah lagi ke????????????haihhhhhh -_____- malas betul aku..dah lah balik lambat mengalahkan kerja.. *ini rekaan semata2,tiada kena mengena dengan yg hidup dan mati* 

dannnnnnnnnnnn...ohhhh yee.......aku.....hmmm... kadang2 aku tak kuat kalau teringat kisah dulu..sumpah aku dulu seorang yg lemah....seorang yang tak pernah melawan..seorang yg redha je......tapi aku yg sekarang..muahahahaha..aku jahat ye skg? tak pun.... -____-

setakat itu je lah untuk kali nihh ..bye2 . -tak mau layan perasaan, nanti berderai air mata..ekekeke - 





OLDERNEWER


Post a Comment