Pinkie Blue
Diary Owner Links Stuff


Disclaimer

I'm Shahira

Networks

: Nurul Shahira Saidin
: shyrx_ms
: shyrx_ms
Flashback


Chatboard


Replace With Your Cbox Code

Big Claps

© 2014 - Full Template by Azzahra Coding by Revita. Pictures by WHI. Edited by Tsabbita. All Reserved
kembali
Thursday 20 March 2014 | 0 Miku(s)

assalamualaikum semua..walaupun tiada pembaca yang ingin membacanya, tapi malam ni tangan aku rasa nak menaip banyak benda..aku pun tak tahu mengapa..,mungkin sebab kebosanan yang amat sangat. semua orang busy ke malam nih? ohh...tidak mengapa..aku dah biasa ditinggalkan. ditinggalkan dengan orang yg cinta.......sakit kan perasaan tu? tu yang semua orang selalu elakkan daripada dicintai dan mencintai seseorang .... siapa peduli dan kisah apabila ditinggalkan? hanya diri kita yang melaluinya saja akan merasainya.......dah kenapa aku jiwang malam nih..HAHAHAHA

aku bahagia? bahagia dengan aku sangatlah antonim..kalau bahagia pun mungkin seketika sahaja...kebahagiaan dalam perpisahan je kut yang ada..tapi kalau berpisah bahagia ke? aku tak rasa akan bahagia..hahahaha ~~ dan sekarang dah bulan Mac 2014, dan..............hidup aku masih sama...aku nak pengganti dia...nak sangat..tapi tiada sorang pun..kenapa tiada..sebab...........lelaki zaman sekarang ni tak boleh pakai dan sangat menjengkelkan aku..taklah semua, tapi sesetengah lah ~~*maaf kepada kaum adam yg membacanya*

kelemahan lelaki adalah tidak pandai jaga hati seorang perempuan..ada juga yang jaga tapi........first2 je jaga , bila dah bosan, main campak je macam sampah..oh sampah...nama twitter aku sekarang tu..kau hado?? hahahaha....sampah pun cute apa....korang kena menilai dari sudut nilai estetika nya....janganlah dari luaran je..... *dah start mengarut dah aku nih*

setakat sini je ......nanti aku mengarut pelik2 lak..byeeee~~~


OLDERNEWER


Post a Comment