Pinkie Blue
Diary Owner Links Stuff


Disclaimer

I'm Shahira

Networks

: Nurul Shahira Saidin
: shyrx_ms
: shyrx_ms
Flashback


Chatboard


Replace With Your Cbox Code

Big Claps

© 2014 - Full Template by Azzahra Coding by Revita. Pictures by WHI. Edited by Tsabbita. All Reserved
Trip To Medan (4 Days 4 Nights) -2-
Saturday 24 May 2014 | 0 Miku(s)

berbalik kepada tadi, hari ketiga kan............ kitaorang akan ke pulau samosir, semua orang aku tengok macam kesejukan je, aku je yang rileks terlebih. pakai t-shirt dengan inner je..hahaha....bagi aku, kesejukan kat danau toba tu takde lah sejuk mana. still tahap normal.

*ke samosir ke kita* 

*di dalam bot tersebut . ayah aku siap pakai baju sejuk sebab kesejukan.*

*selfie satttt...aku bosan duduk dalam bot nih. lebih kurang 45minit untuk sampai ke tempat yang dituju*


 
*adik aku taknak selfie masa tu. tengah takde mood lah tu -_- 

*video orang batak toba menyanyi. artis yang nama dia judika pun berasal dari suku batak.*

*setiba di perkampungan tomok salah sebuah di pulau samosir*


*demonstrasi memotong kepala. kesian pakcik rashid menjadi bahan eksperimen. kak julie aka tourist guide yang sentiasa betul la sangat...hahahaa*

*shopping shopping......bukan shopping mana pun. adik aku tunjuk jarak pulang...cehhhh*

*contoh rumah suku kaum batak* 



*saja ambil gambar batu nih xp* 




BERSAMBUNG...........


OLDERNEWER


Post a Comment