Pinkie Blue
Diary Owner Links Stuff


Disclaimer

I'm Shahira

Networks

: Nurul Shahira Saidin
: shyrx_ms
: shyrx_ms
Flashback


Chatboard


Replace With Your Cbox Code

Big Claps

© 2014 - Full Template by Azzahra Coding by Revita. Pictures by WHI. Edited by Tsabbita. All Reserved
Pengalaman Lalu Mematangkan Kita
Saturday 1 November 2014 | 0 Miku(s)

asssalamualaikum. dah lama sangat hilang daripada dunia blogger nih. dah takde masa nak menaip kononnya. okay,  dah 16 tahun secara rasminya pada 14 oktober lalu. i'm happy because all my loves were wishing me on 14 october . tak terlupa juga kepada kawan kawan ~ hani , shera , mira , puteri , aliah, dan arishah~ yang membuat kejutan hari jadi . kek pilihan diaorang sungguh sedap (mengidam nak makan kek pula tengah2 malam nih)

oh yaa, cakap pasal pengalaman , pengalaman lalu dari mula hidup sampai sekarang memang mengajar kita dan menjadikan seseorang itu matang. (tapi aku tak rasa yang aku ni matang pun, i mean dari permikiran lah T_T) dia pernah cakap yang aku akan berfikiran matang bila form 4, malangnya form 4 pun still berfikiran macam budak darjah 4 . masih emosi mengawal diri sendiri . tak tahu nak ubah macammana sebab rasa bahagia hidup macam nih :))

sambil menaip ni sebenarnya tengah dengar lagu ~gita gutawa , sempurna~ layan jejiwang pula memalam ni. what should i do when football match is aired? It really boring . All men i know like football T_T

cuti sekolah bulan 11 - 12 bakal menjelma . biasanya cuti sekolah lah aku jadi lemah dan bosan sebosannya dan juga sedih. ehhh..tahun ni aku baru contact kau awal tahun dulu kan kan. hahahaha. bukan apa, malas nak kacau hidup orang, malas nak jadi psiko . biar lah kenangan menjadi kenangan . kenangan yang kekal ada . :)) aku kan dah matang . hehehe :))

okay, setakat di sini sahaja coretan kali ni. bye bye sayang . jumpa tahun depan pula xpp



OLDERNEWER


Post a Comment