Pinkie Blue
Diary Owner Links Stuff


Disclaimer

I'm Shahira

Networks

: Nurul Shahira Saidin
: shyrx_ms
: shyrx_ms
Flashback


Chatboard


Replace With Your Cbox Code

Big Claps

© 2014 - Full Template by Azzahra Coding by Revita. Pictures by WHI. Edited by Tsabbita. All Reserved
12.04 pm
Saturday 8 November 2014 | 0 Miku(s)

apa kena mengena masa ni dengan apa aku nak cakap ? hehe . saje je . sebab masa ni aku update blog lagi . well . lama dah tinggalkan kesayangan ku ni . 
semalam is the best day in my life . finally , i know my decision (keputusan. betul ke idak aku eja ni . biar lah) semakin aku kenal dia , semakin mendalam , semakin perasaan tu datang , semakin takut kehilangan . this feeling is never come when i was with capital A . eventhough he came first from my life . but apa boleh buat . aku tak rasa aku boleh teruskan apa apa dengan dia . aku dah buat keputusan aku sendiri . inshaAllah ni keputusan terbaik . mungkin ? Allah yang menentukan segala gala nya . kita hanya merancang . kalau dah takde jodoh , nak buat macam mana . 
shivering . i feel shiver ~~~ ya Allah sejuk sangat walaupun matahari dah tegak atas kepala. sekarang musim hujan kut / musim tengkujuh. dari musim panas ke musim jerebu ke musim hujan . (tapi salji still taknak turun kat shah alam ni) , i'm still with him . omg . lama kan ? dah lah takyah memainkan orang lagi..jadi lah setia sikit wahai shyra . lagipun dia okay apa . dia yg terbaik yang aku ada . aku dah dapat ikhlas kan diri terima dia even pada awal rasa macam dah plan bila nak putus , walaupun beberapa hari lepas dah tawar gila hati kat dia . mana tak nya asik disakiti je xD tapi tawar tawar hati pun jadi manis balik .. letak gula satu tan... omo terlampau manis dh tu..kena triple diabetes kang xD
setakat ni saje lah post kali ni . nak makannggggg . aku tak makan hampir 24 jam . mana tak nya perut jadi berbunyi2 menyeru makanan . oh yeay. ta to the ta . ♥  


OLDERNEWER


Post a Comment