Pinkie Blue
Diary Owner Links Stuff


Disclaimer

I'm Shahira

Networks

: Nurul Shahira Saidin
: shyrx_ms
: shyrx_ms
Flashback


Chatboard


Replace With Your Cbox Code

Big Claps

© 2014 - Full Template by Azzahra Coding by Revita. Pictures by WHI. Edited by Tsabbita. All Reserved
artistik ? why me ?
Tuesday 11 November 2014 | 0 Miku(s)

11 november 2014 , wah tarikh ni cute kan . padahal takde yang special pun dan part mana yang cute pun tak tahu lew. hari yang memenatkan juga sebenarnya tapi mata ni paksa tak yah tutup . oh rindu . haaaa , sememangnya rindu .
tadi pergi intec ada macam game sikit dekat sana . nak kata 'motivasi' , tak juga sebab macam game . best gila...... thanks shera bawa aku melawat tempat tu. nasib dia dah blah dari situ . and no more worry . lalalala ~ ada lah orang kat sana kata aku ni takde cita2 . hahahhahahha. dia baca fikiran aku xD . masa diaorang suruh bayang kan apa yang akan berlaku 10 tahun lagi , kerja apa semua . tapi fikiran aku kosong lah. kosong sangat..aku tak tahu nak jadi apa. aku cuba bayangkan cita2 aku sebelum ni tapi entah lah. ndak muncul langsung. tu yang aku diam saje ~ speechless kut bila tak dapat apa apa bayangan . 10 tahun akan datang aku hidup lagi ke ? 
artistik ? why me ? haha. aku baru lepas google pasal ciri2 orang manusia ni semua . hampir semua tak sama dengan aku kecuali artistik ..zzzzz....takkan lah aku minat seni kut . lukis pun longkang besaq jadi sungai . so seni keapaan ni....owg artistik kata nya emosi , suka imaginasi , suka muzik (dan aku tak ingat lagi...) hahahha. aku sebenarnya salah masuk aliran ke ? tapi aku minat math T_T addmath tu juga salah satu impian aku selama ni.  cewah..impian lah konon ..impian hancur bila takde nya A++++++ untuk addmath . bodoh juga aku sebenarnya . bila nak cerdik ni alahai. sebenarnya boleh saje tapi aku ni malas sikit....... (malas banyak act) .hehe. 
wait............. hari jadi gitar aku bila nya . omg aku lupa nak check balik . haha . gitar tu satu satu alat muzik yang aku boleh main tapi tak lah perfect sebab tak masuk kelas dan aku ni bukannya orang istiqamah melaksanakan sesuatu kerja . hehe. 
aku sebenarnya teringin juga nak jadi pilot ( tapi tak cukup tinggi ) . nak jdi doktor tapi pemalas . nak jadi penyanyi suara katak bawah tempurung lagi sedap . nak jadi engineer , aku benci engineering ni semua . tak sesuai ngan life aku .aku jadi suri rumah tangga yang berjaya je lah . tapi suami aku kena kaya lah klau camtu T_T haaa. aku nak kahwin ngan pilot je lah..wkwkwk xD (kita kena ada impian dahulu baru ada cita2) 
okay setakat ini sahaja . tata . *segar pula mata after typing tooo long*

*kami berempat di intec, guard tu asik duk pandang kami macam kami pesalah . sememanganya kami pendatang asing tapi kami dijemput . heee * 


OLDERNEWER


Post a Comment