Pinkie Blue
Diary Owner Links Stuff


Disclaimer

I'm Shahira

Networks

: Nurul Shahira Saidin
: shyrx_ms
: shyrx_ms
Flashback


Chatboard


Replace With Your Cbox Code

Big Claps

© 2014 - Full Template by Azzahra Coding by Revita. Pictures by WHI. Edited by Tsabbita. All Reserved
tragedi 11 november
Tuesday 11 November 2014 | 1 Miku(s)

bila terkenang daku terhadap tarikh keramat ini.....dah kenapa ayat aku ni T_T . all of our memories is gone , deleted and no more memory . why......why this happen now? why....... i need my nokia c3 in my life. hmm . kenapa dia nak merosakkan diri dia , kenapa dia nak bunuh diri dia ? aku cukup bagi kau makan minum tapi sampai hati kau buat aku begini ......haih apa boleh buat semua benda dah berlaku. 4 tahun aku guna kau weh . makan minum mandi (kantoi bawa phone masa mandi) hehehehe . dari first time aku contact lelaki , dari zaman first love aku . dari ........ 2010-2014 (rip chokia)
semalam masa malam aku buka buka phone aku fikir skrin masuk air ke apa . dia jadi macam separuh je . dah kenapa......... then aku try on off kan . dah ketuk2 phone tu juga tapi tak okay pun.....dah lah phone tu ada banyak kenangan . hmm . and then malam tu pula dia tetiba menghilang . aku tahu dia takde internet so aku tidur je lah after rasa macam takde nak buat apa . nak layan drama pula last2 ni mata aku cepat rasa nak tidur. hehehe
sebenarnya aku update blog ni sebab bosan tahap sepuluh di mana di sekolah tetapi hanya onl sepanjang masa . baik nya cikgu . kan bagus kalau setiap hari jadi begini. sekolah terbaik... i feel lonely again . k bye . 


OLDER


Blogger Nadratul Syazwana said...

Baiknya cikgu eh? Rajinnya update blog dekat sekolah hehehe

 

Post a Comment